Tämä alue on yleisesti käytettävissä oleva alue, jota kaikki Turun seudun sukeltajat ovat tervetulleet seuraamaan ja käyttämään ilmoituksiin reissuista lähiseudun sukelluskohteille.
Tekisi mieli mennä Hilloisiin nyt jossain vaiheessa pääsiäistä. Ehkä lauantai-maanantai -akselilla. Huomenna on jo ohjelmaa...
Lähdetkö Ralf kaveriksi? Onko ketään muita lähdössä?
Täytyisi testata pukukaasupulloa ja uutta Vallin-valoa
t u o m a s p i s t e j o r o n e n a t i k i p i s t e f i - nolla viisi nolla 4 3 0 5 5 3 8 PADI Instructor - MSDT #310782, DAN Instructor #438895, www.regulaattori.fi
Mä meen tänään, kerron jäätilanteen iltasella. Kaveri oli viime vkl, ja oli sitä mieltä että jää oli silloin niin vahvaa, että ei vielä ole poistunut varmaankaan
Folkke nolnelnolnolkaxkolseitnolkuuskolme
Jani, aka Folkke P. 0400237063 lehtojan ät gmail piste com
Mä voisin tulla tekemään toisen koevedon Sentinelin kanssa - kelien puolesta ei taideta lähteä autoreissulle Itä-Suomeen. Seniili tykkäs vähän kyttyrää eilen Ojamon 0-1 vedessä, joten jos se Hilloviivan vesi olis lämpimämpää. Saiskos happea jostakin?
Ralf kirjoitti:joko lauantaina iltapäivällä eli lähtö klo 15 (menoa 11-14), tai sunnuntaiaamulla, sillee et ehtii Turkuun viideks (leffaan illalla).
Mulle kävisi itseasiassa lauantaina klo 15 lähtö tosi hyvin. Aamulla käyn vielä rautakaupassa. Tarvitsen pukukaasusettiin yhden osan lisää ja asentelen sen aamupäivällä.
Onkos sunnuntaina muuten hallivuoroa? Onko kenelläkään tietoa?
- Tuomas -
t u o m a s p i s t e j o r o n e n a t i k i p i s t e f i - nolla viisi nolla 4 3 0 5 5 3 8 PADI Instructor - MSDT #310782, DAN Instructor #438895, www.regulaattori.fi
Joo, meidän vuoro alkaa heti fundiven vuoron jälkeen, joten tuo avain ei ole ongelma. Mua itseasiassa kiinnostaisi mennä hallille huomenna voisi rauhassa plutata sen kolme tuntia..
.. miksei omia viestejä saa enää muokata äkkilähdöissä?
piti lisätä, että voisi jukalle soittaa ja varmistaa että heillä on jotain toimintaa sunnuntaina, ettei mennä turhaan. Kaippa sen avaimen saa lainaksi myös joko häneltä, ursukin miehiltä tai vikin kotoa?