auni kirjoitti:Kiinnostaisi lähteä mukaan, mutta valaistusosastolla on vielä varustus hankinta-asteella. Yhdellä frogmanilla ei yösukellusta tehdä...
Jos siis jollain lähtijöistä löytyy ylimääräsiä lamppuja joita on vieläpä halukas lainaamaan, saa ilmoitella (ennen huomisaamun klo 9:ää).
t. Auni
Tuomas J kirjoitti:Uskoisin, että joku lamppu järjestyy. Mä voin sukeltaa esim. Karvasen kannuvalolla, niin mun Metalsub 13.2:sta voisi lainata.
Tuomas J kirjoitti:Uskoisin, että joku lamppu järjestyy. Mä voin sukeltaa esim. Karvasen kannuvalolla, niin mun Metalsub 13.2:sta voisi lainata.
Sakari kirjoitti:Mulla on lainata Metalsub XRE 500, vehkeestä löytyy 500 lumenia ja siihen on elastinen-käsi mount, joten toimii kuin junan vessa. Valoa 3-4 kertaa enemmän kuin frogmanissa. Tosta Tuomaksen 13.2:sta lähtee se 1300+
Sakari kirjoitti:Onko jollain lainata XL tai XXL jetareita tai jetarikopioita? (kenkä 44 ursuk - olettaisin, käytetystä puvusta on kulunut merkintä pois) Olisi tarve päästä kokeilemaan oikean sukeltajan räpylöitä, miten niiden kanssa onnistuu. Mulla on peruskurssille ostetut aqualungin neon-oranssit, mitkä kyllä toimii, koska en ole koskaan millään muulla räpylällä edes kokeillut. Tulisin huomenna hakemaan ja palautan nuoltuina.
Tiedän, että tulee nopiaan, eli voi olla että no-go. :/
auni kirjoitti:Hienoa, kiitos! Pääsen siis vielä hyödyntämään laina-autoani (ilmahuolto huomattavasti helpompaa...).
Mitenkäs mennään? Mahtuuko vielä teidän kyytiin (tulisin omallani lähtöpaikkaan)? Tai haluaako joku tulla mun kyydillä? Yksin on tylsä ajaa pimeässä...
karvanen kirjoitti:Varastossa olisit yhet turbot XL kokoa ilman springejä tai kuminartsia... Et varmaan ehi saamaan ko lähetään aamupäivällä reissulle...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 71 vierailijaa