Osmo kirjoitti:En nyt tyhmistä tiedä. Kyllä itse pääsen hihnastosrani ulos vedessä siinä missä maallakin. Ja polydekokeikoilla nähdyn perusteella niin tuntuu pääsevän suurin osa sukellus henkilöistä ja henkilöttäristä.
Koskas Polydekolla ollaan jäällä menty pakkasessa? Juu vähän eri asia kun on pakkasasteita pinnalla ja touhuttu se tovi siinä varusteita hiplatessa paggasessa ja kuivista pukiessa, sitten plutittu vedessä 25-45 min ehkä vähän dekoja päälle ja runtime on lähellä tuntia. Kyllä siinä on kovempikin kundi sellasessa kokovartalohorkkaerektiossa, että oli se hihnasto väljä tai sopiva niin ei se mitään helppoa ole. Skenaarioon vielä avannon tekemistä ja roudaamista niin lähtökohta on jo, että dyykkari on aika kylmä veteenmentäessä. Onhan tietty sitten sankareita, mutta tälläinen keski-ikäinen jäykkäpaska ei joogaa sen hihnaston kanssa kuin vasta avannon reunalla ns. kuivalla. Polydekoilut on sitten eri asia, mutta silloinkin olen itse tullut ihan tuplapaketin kanssa ylös (viimeksi Norjassa) käsivoimilla vaikka toinen hanska oli just paljastettu kipsistä ja voimat oli mitä oli.
I'm just sayin...