Paikalla jo täyttämässä...Arto Nieminen kirjoitti:Hep.
Tänään noin 16.00 piipahdan bunkkerilla täytöllä.
Paikalla jo täyttämässä...Arto Nieminen kirjoitti:Hep.
Tänään noin 16.00 piipahdan bunkkerilla täytöllä.
Lari Lahdenperä kirjoitti:Jaoston wingin pitäisi palautua vkosukellukseen mennessä.-Teme- kirjoitti:Hep
Sitten taas tänään/huomenna on tarvetta päästä bunkkerille täyttämään pulloja, joten kun joku paikalla niin viestiä kiitos
Lisäksi, oisko jollakin lainata D12 settiin wingiä torstaille? Jaoston wingi on lainassa toisaalla, niin se uupuu jaoston tupla-setistä joka mulla lainassa/kokeilussa
-Teme- kirjoitti:Hep
Sitten taas tänään/huomenna on tarvetta päästä bunkkerille täyttämään pulloja, joten kun joku paikalla niin viestiä kiitos
Lisäksi, oisko jollakin lainata D12 settiin wingiä torstaille? Jaoston wingi on lainassa toisaalla, niin se uupuu jaoston tupla-setistä joka mulla lainassa/kokeilussa
-Teme- kirjoitti:Hep
Kiitos, laitoin viestiä.MikaJ kirjoitti:-Teme- kirjoitti:Hep
Hae täältä jos ei paludu ajoissa. Alustava hep.
karvanen kirjoitti:
Nyt kun en itse pääse niin bunkkerilla kuivaushuoneessa on mun musta Ursuit Phantom tuplille. Wingin keskiosilla on 3D tussilla kirjailtu "KARVA". Saat lainata sitä kuhan et kauheesti modaile ja palautat se siihen roikkumaan käytön jälkeen
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa