Tuossa on aiemmin ollut puhe ettei molempia alentajia kannata huoltaa samalla kerralla ettei vedessä tule sitten yllätyksiä ylen määrin. Tähän kun liittää että annostajatkin on huollettu samalla kierroksella niin saa sitä harmaata aluetta vielä vähän lavennettua. Ja muutama letku on kanssa vaihdettu, jotkut tietääkin miten homma on edennyt. Eli lauantaina 14.4. pitäisi päästä koeponnistamaan onko huollot onnistuneet, parhaiten varmaan H testifasiliteettina. Parilta toivoisin että tämä tietää vakaasti hallitsevansa spontaanin kaasunjaon ja mahdollisissa vuototilanteissa tapahtuvan venttiiliproseduurien kattauksen. Varsinkin kun on vielä kuorrutetta vedessä. Jos tullaan tilanteeseen, missä kaasunjako on sen hetken konteksin valossa eksplisiittisesti relevantti menettelytapa ja pari suoriutuu tästä sekä mahdollisesti muutaman sadan metrin paluusta takaisin reiälle kelvollisesti, tarjoan burgerin. Jos pari ei tästä suoriudu, no, en tarjoa burgeria. Tämän lisäksi voidaan keksiä jotain muutakin mukavaa. Kyydin saa, tarjotulla burgerilla ja paluukyydillä on tietynlainen relaatio olemassa jonka toivon motivoivan paria.
Hep?