tarmo TARE herranen kirjoitti:Lossarissa oli näkyvyys luokkaa 1,5m ja aivan tanan kylmää vettä. Kaapeli oli poijutettu pintaan kanisterilla.
Milloin Tare kävitte Lossarissa?
tarmo TARE herranen kirjoitti:Lossarissa oli näkyvyys luokkaa 1,5m ja aivan tanan kylmää vettä. Kaapeli oli poijutettu pintaan kanisterilla.
Jarkko kirjoitti:tarmo TARE herranen kirjoitti:Lossarissa oli näkyvyys luokkaa 1,5m ja aivan tanan kylmää vettä. Kaapeli oli poijutettu pintaan kanisterilla.
Milloin Tare kävitte Lossarissa?
jay kirjoitti:Toimiiko kaikille perjantaina lähtö klo 12 bunulta? Myöhemminkin voi tulla, kunhan ilmoittaa.
-j
oscar kirjoitti:jay kirjoitti:Toimiiko kaikille perjantaina lähtö klo 12 bunulta? Myöhemminkin voi tulla, kunhan ilmoittaa.
-j
Olisiko hieman aikaisempi lähtö mahdollinen? Esim jos olis jo kohteella klo 12?
Oscar
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
karvanen kirjoitti:Minä ainakin toivoisin aikaisempaa lähtöä. Hemmo Kinriksson, mis o mun varusteet?
karvanen kirjoitti:Minä ainakin toivoisin aikaisempaa lähtöä. Hemmo Kinriksson, mis o mun varusteet?
oscar kirjoitti:karvanen kirjoitti:Minä ainakin toivoisin aikaisempaa lähtöä. Hemmo Kinriksson, mis o mun varusteet?
Mihin aikaan lähdetään? Onko muita jotka olisivat tulossa aikaisemmin? Mulla ei oo bunkkerin avainta eikä muutenkaan tarvetta käydä siellä joten tulen suoraan kohteelle sovittuun aikaan
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 87 vierailijaa