Tämä alue on yleisesti käytettävissä oleva alue, jota kaikki Turun seudun sukeltajat ovat tervetulleet seuraamaan ja käyttämään ilmoituksiin reissuista lähiseudun sukelluskohteille.
Mä voisin lähteä, jos kyyti järkkäytyy? Pitäisi saada ensin taiottua pullo bunkkerille ja vieläpä täytettyä se ilmalla (oon maksanut). Viimekertaisen tapainen chillaileva seikkailuretki olisi tosi kivaa!
Itsekin olen kyydillä menossa, mutta katsotaan jos saadaan jotain järjestettyä. Ehkä joku mopopojista pystyisi tarjoamaan kyydin?
Mulla vois olla mahdollista järjestää auto käyttöön päivällä, joten jos Helille sopii voitais käydä täyttämässä bunkkerilla (ja vaikka jättää Helin kamat valmiiksi sinne) jo päivällä.
Kyllä päivällä käy koska vaan. Ei muutes Auni tarvi alkaa sitten turhaan säätämään, jos joku helpompi parivaihtoehtokuvio ilmestyykin tässä yön mittaan, mä ehdin Hilloisiin varmaan joku toinenkin päivä.
Tuota noin, minähän en edes tiedä keitä mopopojat ovat, eikä kukaan ole tähän mitään kommentoinut. Mun on pakko kohta häipyä koneen äärestä päivystämästä. Ehkä lähden joku toinen kerta mukaan sitten!
Jaoston mopokerho eli mää Sakari Jarkko ja briksio. Jarkko vissiin ajelee siitä kaarinasta bunkkerin ohi. Pistä sille viestiä on todennäköisesti yksin liikenteessä.
The only thing that separates the man from the boys is the price of the toys.